QUINS SERVEIS OFERIM?

FISIOTERÀPIA TRAUMATOLÒGICA

Tractament de lesions i molèsties múscul-esquelètiques.

Cefalees tensionals i migranyoses, bruxisme, cervicàlgia i fuetada cervical, escoliosis, tendinopaties de l’espatlla (m. supraespinós, m. infraespinós, m. bíceps braquial etc.),  espatlla dolorosa (capsulitis retràctil – espatlla congelada), epicondilitis / epitrocleitis, tendinopatia de Quervain (polze), síndrome del túnel carpià, dorsàlgia, lumbàlgia, síndrome del piramidal, ciàtica, protusions i hèrnies discals, pubalgies, trocanteritis, coxàlgia, pinçament femoro-acetabular (impingement), gonàlgia, esquinços, fascitis plantar, fractures, ruptures de fibres musculars i tendinoses, contractures musculars i tractament del dolor (agut i crònic).

REHABILITACIÓ FUNCIONAL

Tractament i preparació abans de la cirurgia i rehabilitació postquirúrgica.

FISIOTERÀPIA DE L’ESPORT

Prevenció, tractament i readaptació de lesions musculars, tendinoses i òssies, derivades de la pràctica esportiva.

PUNCIÓ SECA

Tractament del dolor i disfunció miofascial dels punts gatell, mitjançant una tècnica de punció mínim-invasiva amb agulles.

TECARTERÀPIA (Human Tecar®)

La metodologia Human Tecar®, basada en la investigació científica i aplicada des de fa molts anys a l’esport professional d’alt rendiment, destaca principalment per la velocitat dels seus resultats. La teràpia actua sobre el sistema hemo-limfàtic, el sistema neuromuscular i propioceptiu, retornant a l’organisme l’estat d’equilibri fisiològic. Mobilitza els electròlits del cos, reiniciant el metabolisme i desencadenant la reparació natural i els processos antiinflamatoris des de l’interior.

Indicacions: Dolor agut i crònic / inflamació, edema i rigidesa articular i muscular / recuperació post-cirurgia / rehabilitació de lesions tendinoses, lligamentoses i musculars / sobrecàrregues musculars / recuperació de la força i to muscular / augment de la flexibilitat de les articulacions / retenció de líquids / fatiga de cames i trastorns venosos / teràpia antienvelliment, medicina estètica i regenerativa, etc.

MASSATGE TERAPÈUTIC

Massatge descontracturant, massatge de descàrrega, massatge precompetició, massatge de recuperació, etc.

CORRECCIÓ POSTURAL

El dolor d’esquena afecta aproximadament al 80% de la població en algun moment de la seva vida.

Podem prevenir els problemes d’esquena practicant els exercissis adequats i corregint les males postures, a més de tractar-los amb teràpia manual. La correcció postural és clau pel benestar corporal i l’equilibri múscul-esquelètic de l’esquena.

TÈCNIQUES MANIPULATIVES I MIOTENSIVES

Tècniques basades en la manipulació osteopàtica, amb la finalitat d’eliminar tensions i restablir l’equilibri osteo-muscular.

FIBRÒLISIS DIACUTÀNIA

Tècnica instrumental (ganxos) pel tractament d’àlgies mecàniques de l’aparell locomotor. El seu mecanisme d’acció consisteix en la destrucció de les adherències i corpuscles irritatius que es formen entre els diferents plans de lliscament dels teixits tous.

EMBENATS FUNCIONALS I NEUROMUSCULARS

Mitjançant la seva aplicació limita o impedeix el moviment que causa el dolor. S’utilitza en lesions agudes que necessiten un control del moviment, però no una immobilització completa de l’articulació, ja que s’ha demostrat que així la recuperació és molt més ràpida i eficaç.

DRENATGE LIMFÀTIC

Tipus de massatge, suau i lleuger, que s’aplica sobre el sistema circulatori. El seu objectiu és mobilitzar els líquids de l’organisme per afavorir l’eliminació de les substàncies de rebuig. El drenatge limfàtic contribueix a accelerar la curació dels teixits, evita que es produeixin edemes, redueix la inflamació i el dolor, i afavoreix el procés de cicatrització.

Indicacions: retenció de líquids, problemes de circulació, fatiga de cames, problemes de cicatrització, cel·lulitis, etc.